Efterklok

publicerat i Motor;
34087-218 


Tänk om ...

Nu när chocken har lagt sig och "träningsvärken" efter kraschen har släppt har jag börjat fundera en del på vad som kunde ha hänt ..

Kunde ha gått mycket värre än det gjorde.
Jag får väl skylla mig själv till viss del (tar emot att erkänna) men jag kör nog aningen för fort många gånger. Men det är ju sååå kul att köra och den går ju fort.
Kanske lite för fort ..

Önskade att jag var mer klartänkt när olyckan hände.
Om jag ändå hade tagit han registreringsnummer ..

Men vem sjuttan tänker på det efter en volt över skotern?
Man gör ett dyk rätt ner i backen.
Känner efter att man lever.

Inte fasiken tänkte jag på att kolla efter bilen som var orsaken till min flygtur.
Dessutom så drog den ju innan jag lyft huvudet från backen.

Någon sa att det var ren smitning och att det kunde bli hårt straff på det.
Först orsaka en olycka och sen dra. Minns bara att det var en mörk bil.



Enda vittnen som finns är 2 hästar.
Hur kul är den då..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av R:

Garanterar att du ej sladdar kull med denna...
http://64.33.124.100/media/products/dl2316_Burgundy_rollator_plain.jpg

2:a kommentar, skriven , av lotusen:

Kul, kul cykelhjul!

Kommentera inlägget här :