Highsider

publicerat i Motor;
34087-218

Hmm ..
Skrev så mycket bra om min lilla svarta skoter igår.
Synd att jag inte kan upprepa det idag.
Har gjort en sk. Highsider.
Fick sladd.
Bom stopp.
Jag fick en flygtur som heter duga.

Bromsade in för en bil som inte visste vart den skulle
(gubbjävel)
Ja, nu svär jag för det var hans fel att det hände.
Jag flög över skotern och landade plattfall.
Knäna, höfterna, armbågen tog stryk.
Hade jag inte haft en så bra hjälm hade jag förmodligen slagit ut tänderna.

Man ser att även skotern tog stryk.
Den svarta lacken är borta på sina ställen.
Ordentliga repor.
Usch.
Det var en otäck upplevelse!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tanten:

UJUJUJ....Tur i oturen ! Tackolov inget värre...
Prylar är bara saker....

2:a kommentar, skriven , av lotusen:

Sant, men jag slog mig rejält.
Har ont i höfterna och känner mig helt slut...men som sagt, kunde gått värre.

3:e kommentar, skriven , av tanten:

Tycker synd om....

4:e kommentar, skriven , av lotusen:

Tack *ler*
Idag känns det att man lever.
Sträckte mig i ryggen, känns idag kan jag säga.
Ska bada varmt med något lugnande vi köpte i hälokostaffären.
Med både vitlök och Cayennepeppar i, hoppas det funkar.

Kommentera inlägget här :