Min Blogg

publicerat i Allmänt;
34087-123



Måste bara få skriva några rader ang. bloggar.
Läste hos någon att 95% av alla bloggar är skit. Enligt henne.
Hon menar på att folk inte vill  veta vad man ätit till lunch osv.

Vart jag vill komma är att jag skriver min blogg för mig!
Tycker om att skriva vad jag känner just för stunden.

Tycker om att lägga ut bilder trots att dom är helt ointressanta för andra.
Jag gör det för att jag tycker om det!
Det är avkopplande att sitta här och skriva en stund då & då.
Det är lika avkopplande att sitta och läsa andras bloggar.

Är det en blogg jag finner helt ointressant går jag vidare.
Enkelt.


Som sagt, detta är min blogg. Jag skriver vad jag vill, när jag vill.
Tycker du den är tråkig är det bara att klicka vidare.


Stannar du och läser och dessutom lämnar en kommentar blir jag glad.
Lika glad varje gång!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cez:

Camilla, du har SÅ rätt i det du skriver... och jag finner det du skriver intressant. Keep on writing!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kul å höra!
Tycker om att sitta i din blogg, "keep on writing" du med :)

3:e kommentar, skriven , av Jossan:

Håller med dig fullständigt! Livet går så jäkla fort, en klycsha jag vet, och att blogga är ett ypperligt sätt för en själv att reflektera över sina tankar och vad man egentligen har hunnit med. Det är så lätt att bara rusa på utan att stanna upp och njuta. En bonus man sedan får med, är att det finns andra som finner läsningen intressant, vilket jag gör hos dig ;-)

4:e kommentar, skriven , av lotusen:

Tack! *glad*
Att blogga är en skön avkoppling.
Trivs inne hos dig också :))
/camilla

Kommentera inlägget här :