Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lilla-syster:

skitsnyggt, nu blir jag faktiskt lite avundsjuk.
inte på ditt liv men på frisyren.
lycka till med nya livet,ser ut att börja bra
kram susanne

2:a kommentar, skriven , av camilla - storasyster:

hahaha .. Linus tycker jag ser ut som mormor och dig *S*
Vi är lika kan jag säga, ovant när jag tittar i spegel..
Pratade med mamma förut, säger tilld ig som till henne, det kommer att bli bra. Är inte orolig längre. Känns jättebra.
KRAM från storrasyrran

3:e kommentar, skriven , av Lotta:

Håller med lillasyster, Skitsnyggt! Brukar följa ditt bloggande emellanåt, och kommer säkert igen. Jag ska oxå sluta röka, lite tidigare... senast 16/8 då semestern är slut. Lycka till, och håll tummarna för mej.
L8

4:e kommentar, skriven , av Josefine:

Hej hej moster.
Det var jätte snyggt.
Mycket bättre än krullana*s*
Kramissar

5:e kommentar, skriven , av Bittan:

Men Gu´.................Sicken pingla!! Jättefint!

6:e kommentar, skriven , av camilla:

Tack Lotta!
Trivs faktiskt med det korta håret och vad det gäller rökningen slutar jag nog tidigare också, eller åtminstone drar ner 90%
Håller tummarna för dig!

7:e kommentar, skriven , av camilla:

Josefine;
Ja visst blev det bra men jag är för lik din mamma nu *S* men Linus tycker jag är mer lik mormor =O
~ Kram på dig gullunge ~

8:e kommentar, skriven , av camilla:

Tack Bittan!
Har redan fått flera komplimanger idag så jag går här som en stolt höna, bättre det än den blinda höna jag varit på sista tiden *skratt*

9:e kommentar, skriven , av Bittan:

..låter härligt..Du blev verkligen fin,första gången riktigt kort?

10:e kommentar, skriven , av Sanni:

Jättesnyggt! Passar dig!

11:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Vilken snygg frisyr! Så där vill jag också se ut i håret. Vilken fin top/tröja eller klänning du har på dig. Fina färjer. Lycka till med det nya livet!

12:e kommentar, skriven , av camilla:

Bittan;
Så här kort kan jag inte minnas att jag haft innan. Inte de senaste 25 åren i alla fall *S*

13:e kommentar, skriven , av camilla:

Tack Sanni :)

14:e kommentar, skriven , av camilla:

Junitjej;
Tack :) Spännande att förnya sig *ler*
Har börjat tycka om starkare färger på senare tid. Man blir glad av att bära det.

15:e kommentar, skriven , av m:

rökning dödar.rökning dödar även kärlek men det visste du redan

16:e kommentar, skriven , av camilla:

Skulle rökningen gjort så att kärleken dog så var det inte mycket till kärlek.
Dålig ursäkt.
Finns mycket annat som dödar kärlek ..

17:e kommentar, skriven , av forts .. på förra kommentaren:

Hade han sagt till mig att Sluta Rök - annars lämnar dig så hade jag slutat.
Man kan ställa utlimatum om man känner att det är något som stör. Man kan ge det en chans .. om det nu skulle berott på det ..
Nää.. dålig ursäkt.

18:e kommentar, skriven , av Fia:

snygging....*ler*

19:e kommentar, skriven , av Intressesmurfen:

Instämmer med tidigare om att frisyren är snygg och passar dig. Tycker det är så modigt att klippa så där kort. Men som sagt du blev jätte snygg.
Gillade också toppen man skymtar.

Lycka till med att sluta röka!

Ha det bra! Kram

20:e kommentar, skriven , av camilla:

Tack Intressesmurfen :)
Jag trivs jättebra i kort hår, mer än jag trodde jag skulle göra.
Jo du, det där med rökningen .. har redan trappat ner, nu är det bara resten kvar men jag vet att jag fixar det.

21:e kommentar, skriven , av Maja:

Melia och jag har haft "semester" i Värmland och fått info om "syrrans skitsnygga ny frilla"(citat fr Mathias) via telefon. Håller med honom-Skitsnyggt!

22:e kommentar, skriven , av Camilla:

Maja;
Hoppas ni har haft det skönt.
Måste erkänna att jag saknar Melia, måste ses snart.
Det var roligt att vara nära henne dom dagarna vi var i Grebbestad. Mamma sa att hon "vuxit" en del dom sista veckorna, och sen att hon (enligt mamma) är lik mig som bebis gör ju inte saken sämre *ler*
Så lillebror tyckte om min frisyr?
Fattar inte varför jag inte klippt av det innan *S*
Trivs kanonbra!
Hälsa Melia & lillebror så hörs vi! KRAM

23:e kommentar, skriven , av Carola:

Super snygg frisyr:)den gillade jag skarpt.Ha en fin dag

Kommentera inlägget här :