Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pierre:

det är klart att tiden läker alla sår..men lets vara ärliga...det kommer förmodligen göra ont som fan ett bra tag..och det finns nog inget någon kan säga eller göra för att ta bort det, jag vandrade den vägen ett bra tag, arg, ledsen, bitter och förkrossad..det känns som om det allllldrrriigg kommer att gå bort, MEN, vips så är det borta..let me know om det är nåt jag kan göra för dig.
Väntar med stor spänning efter det där "nämen, idag känns det bra" inlägget....

2:a kommentar, skriven , av Pierre:

ja just det, det är okej att vara ledsen, man får visa det.
Tycker jag i allafall...

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Klart att du känner saknad!
Vilken fin bild du har lagt in. Läcker ram! Vad det svårt att göra?

4:e kommentar, skriven , av camilla:

Tack Pierre *ler*
Det inlägget kommer men det kan ta tid.
Just idag känns det som luften gått ur mig.
Att jag är ledsen är inget jag sticker under stolen med. Vem hade inte varit det ..?

5:e kommentar, skriven , av Camilla:

Junitjej;
Tack. Bilden har jag fixat i photoshop.
Lite pill men kul.

6:e kommentar, skriven , av Pierre:

vem som helst hade förmodligen varit ledsen ja...men nu vet jag jue dock inte vad som har hänt.

7:e kommentar, skriven , av Amirfride:

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera inlägget här :