Bakom toaletten just nu!

publicerat i Allmänt;
34087-412


Klockan 7:20

Linus - Jäklar vilken spindel det är på toaletten mamma!
Mamma - Den tar INTE jag, kanske kan dammsuga upp den...?
RoB - Ähh .. kärringar, den är väl inget ..
Mamma - Vadå kärringar *muttrar* ta den då om du inte tycker den är otäck.
RoB - Jaja .. åh nej .. den smet under tvättmaskinen ..

Ja eller hur! .. var spindeln för snabb eller RoB som inte ville/vågade ta den.. kan man ju undra.
Just nu sitter den bakom toaletten igen, känns ju mycket avslappnande att sätta sig där .. NOT!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pierre:

vafalls...du får dra i dig en dubbel espresso, det hjälper garanterat.
Skönt kryp du hade där du..fy f*n, jag hade hoppat högt..

2:a kommentar, skriven , av camilla:

Nu har jag städat, tvätta och fixat. Hunnit med kaffet så nu är jag piggelin *ler*
Jo du, den spindel är inte å leka med, den lever än!

3:e kommentar, skriven , av emla:

Usch! Såg huvvaligen stor ut också!

4:e kommentar, skriven , av camilla:

emla; den är enorm!

5:e kommentar, skriven , av Cez:

Använd radar!! Jag är själv rädd för spindlar, men min sambo är ännu värre... han hade svimmat om han sett den där!

6:e kommentar, skriven , av camilla:

Cez; Den var vidrigt. Har sprayat den, får se om den är dö .. lär ju visa sig *skratt*

7:e kommentar, skriven , av Emeelia:

Finns det så stora spindlar i Sverige? Jag trodde det var en i plast. Snälla säg att det är det...Jag blev helt skakis.

8:e kommentar, skriven , av camilla:

emeelia;
*skrattar* måste göra dig besviken och säga att den är på riktigt.
Jag fotade ganska nära men visst var den stor.
Min sambo tog nog dö på den igår .. får vi hoppas.
Han sprayade in under dit han smet och sen dess har jag inte sett den. Tack och lov!

Kommentera inlägget här :