Inte som andra

publicerat i Motor;

image1396



Visst är den söt den svarta Pärlan!

Blir lika full i skratt varje dag jag ska hem från jobbet och ser den på parkeringen med alla andra bilar. Den ser så liten ut men det är den faktiskt inte.

Linus har en skön klasskompis som är väldigt spontan och säger rätt ut vad han tycker och idag sa han att jag inte är som andra mammor .. nähä, svarade jag, hur då menar du?
En mamma som kör scooter och fyrhjuling och dessutom har en egen chokladkalender är inte vanligt. Det tog jag som en komplimang!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av R:

Kan tillägga att man ee ju rätt stolt

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar R:

Tack, dom orden behövde jag just nu *ler*
Saknar dig och vaknade dessutom med huvudvärk,
kändes inte som en bra start på dagen ..
Glad att du kommer hem idag! Kram

Kommentera inlägget här :