Huset

publicerat i Andligt;
34087-791

Här är det.
Huset där jag jobbar.
Huset där det spökar.




34087-790

Själv har jag inte fått se något men det är tydligen vanligt att man kan se
imma på rutorna, precis som att någon står nära fönstret och tittar ut.





34087-788

Förskolan ligger på första våningen, lunchrummet på andra våningen.
Har fortfarande inte varit där själv än. Tar hellre en promenad.

Här inne har vi tvättstugan.
Jag ansvarade för tvätten idag, det vara bara att knalla ner, måste gå utevägen
för att försöka få upp dessa tröga dörrar. Lite pirrigt.




34087-789

Det var det. Nu vet ni hur det ser ut där jag jobbar och även hur jag ser ut
när jag jobbar.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mija:

Åh, vilket vackert hus! Jag är galen i arkitektur och historia, det här huset är bedårande vackert.. Det andas historia, själar och andetag från svunnen tid..
*tycker om*
Precis ett sådant hus jag drömmer om att köpa..
*dream on baby, med din drömbudget..*
Skrattar tillbaka

2:a kommentar, skriven , av Sue:

Ser ut att vara en helt underbar plats att jobba på! Spännande dessutom :-)

Kommentera inlägget här :