Muggar

publicerat i Allmänt;

image1308








N y a   f a v o r i t m u g g a r

Jag är kräsen. Kräsen när det gäller kaffemuggar.
Dom får inte vara för tunga, tjocka eller höga eller tunna.

På jobbet har jag en favoritmugg i lärarummet som hängt med i många år, en mugg som Eva gjort. Jag behövde en till som jag skulle ha utanför lärarummet.

Hittade ful/fräcka muggar på ICA Maxi för 3:- Jo det är sant, dom kostade 3:- styck. Köpte en som jag provdrack ur när jag kom hem och den var helt perfekt!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Nä men dom var ju jättesöta!! :o))
Jag gillar dom... hundar på också ju. ;o)
/Eva

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Japp, hundar det är hundar på, dom blir bara häftigare och häftigare för var dag jag ser dom *skratt*

3:e kommentar, skriven , av Mia:

Dom var ju jättefina! Jag gillar när det är lite roliga och udda mönster...

Kommentera inlägget här :