Söt

publicerat i Allmänt;

image1306






Snällast i stan .. när han sover! .. men sötast är han alltid.

Han är en trotsig liten 10 åring som ger mig gråa hår .. eller nää .. gråhårig är jag inte än men nog testar han mitt humör många gånger om dan.  Men jag är ändå stolt över honom!

Han är det bästa som hänt mig och efter utvecklingsamtalet med fröken i skolan idag var jag en riktigt stolt mamma. Det går riktigt bra för honom i skolan och det känns skönt.

Bra jobbat Linus, jag vet hur du tragglar matte  ♥


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

God morgon! kikar in med en hälsning.
Fin bild på din son, känns alltid skönt att veta att de går bra för dom i skolan :)))

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar annika:

Tack för hälsningen :)
Jo det är skönt nät det går bra för barnen i skolan, en sak mindre att oroa sig för ..
Hoppas du och barnen har det bra!

3:e kommentar, skriven , av Eva:

hehe
Ja gråa hår får man ju av barnen när dom är på det humöret. ;o))
Som tur är är dom ju inte trotsiga hela tiden. Fast det värsta har du kanske kvar... jag menar om några år. ;o)
Roligt att det går bra för Linus i skolan!! :o))
/Eva

4:e kommentar, skriven , av Mija:

Testar humöret, de gör de. *sucka* Gud, ibland vet jag inte om jag ska gråta eller skrika, de driver mig till VANSINNE ibland.. men sen är de sådär gosiga, kramiga och söta igen.. o så smälter jag till små små molekyler.. :) (mammor va....) *ler*
Ang julgranens vara eller icke vara: Ja, jag hade också plastgran i många år, men förra året kände jag att det fick vara nog. UT med plasten. Fick klåda på kroppen av den ;) Så jag slängde den och sa att fr.o.m nästa år så vill jag ha en ÄKTA gran... men det finns ju för och nackdelar med allt givetvis.. Barren har ju en förmåga att krypa in i allt.. :/ Och KATTERNA älskar ju att hoppa i granen.. *skrattar*

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

När det gäller trots tror jag att jag har det värsta framför mig, han har alltid varit snäll. Aldrig haft några riktiga trotsperioder, dom kommer nog nu, det är nu det gäller .. *S*

Jo det är roligt att få höra att han ligger på topp i klassen, han har alltid haft lätt för sig i skolan och det är bara be att det fortsätter så.

Hoppas du känner dig bättre.

6:e kommentar, skriven , av Maria:

Känner igen mig där :) Trots att barnen testar ens humör så älskar man dem över allt annat:)

7:e kommentar, skriven , av Martin (sjömansbloggen):

Hur mycket till liv har du egentligen? Jag har gjort en graf värd att beakta i forskningssyfte...

Seriöst alltså.

http://cmj.blogg.se

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar maria:

Ja, precis så är det!
Men å andra sidan så är han inte så "jobbig" så dom gånger det händer reagerar jag. Precis som Eva skrev så kommer det nog en period framöver som kan bli jobbig - tonåren!

9:e kommentar, skriven , av camilla svarar martina:

hahaha, det var en ganska intressant läsning och det känns skönt att kunna säga att jag har ett liv!
Jag är sambo, mamma till en 10årig kille och jobbar på en skola så det är fullt upp hela dagarna och det ska gudarna veta att jag uppskattar dom stunder av avkoppling som jag får framför datorn.
Det är underbart att sitta ner en stund, antingen om jag bloggar eller läser andras bloggar, det spelar ingen roll.

Så med andra ord är bloggande en ren avkoppling för mig.

En annan fördel med bloggandet är kontakten man håller med nära och kära på längre avstånd. Visst är det kul att kunna dela med sig av vardagen även för dom som bor 50 mil bort?
Jag bloggar enbart om min vardag, med bild och ord.

Så jag kan bara svara att JO jag har ett liv!

10:e kommentar, skriven , av CAMILLA:

Oj då, såg att jag skrev Martina istället för Martin i kommentaren ovanför.
Inte meningen *skratt*

Kommentera inlägget här :