Olika utseende

publicerat i Allmänt;


image1132






O l i k a   u t s e e n d e   i   o l i k a   d a t o r e r

Sitter och försöker ändra utseende på bloggen. Höstdesign ♥
Det tråkiga är att det ser olika ut på olika datorer. Bredden på ramen, färgen, teckensnitt osv. Helt olika. Just nu jobbar jag vid den bärbara och det blir fint men så kollar jag i den andra datorn och det blir helt fel. Så tråkigt. Samma gäller andra bloggar, ser ut på ett sätt i den bärbara och sätt i den andra. Till och med färgerna skiljer sig från dator till dator. Inte mycket att göra .. eller?



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ida:

men gud va tråkigt att det är så.. :/

2:a kommentar, skriven , av Junitjej:

Undra hur du ser min blogg?

3:e kommentar, skriven , av camilla svarar ida:

Ja men visst är det! satt länge igår vid ena datorn och när jag kollar i den andra ser det inte ut som jag vill. Jag vet att det har med inställningar att göra men just det faktum att alla inte har samma inställning gör ju att det alltid kommer se olika ut i olika datorer .. hängde du med?

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar junitjej:

Din blogg ser bra ut i båda mina datorer, inget att oroa dig för. Det är hos några som färgen skiljer sig kraftigt åt och att hela bloggen inte syns i dom bärbara.

Kommentera inlägget här :