VinterTid

publicerat i Allmänt;


image1249





Vaknade tidigt. Sitter här i värmen med tända ljus och dricker mitt kaffe medans det är regnigt och grått på utsidan. Riktigt ruggigt höstväder.

Anar en viss träningsvärk, känns bra. Det blir en timma med R på gymmet idag på förmiddagen innan jag ska yoga. Det är mycket roligare att träna när han är med, jag har en tendens att tröttna, typ bara skita i det om jag tycker det är tråkigt men är han med är det bara att bita ihop.

Du har väl inte glömt dra tillbaka klockan 1 timma?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Nä det har jag inte glömt.. känner verkligen att jag fick sova en timma längre också. Så jag känner mej utvilad för en gångs skull. :o))
Duktiga ni är som tränar!
/Eva

2:a kommentar, skriven , av lillsyster:

nej vi har inte glömt det men DU har. Kolla tiden på lkockan på din blogg haha

3:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

jag har tränat regelbundet i snart ett år och mår så mycket bättre av det. känns bra!

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar lillasyster:

Nu är det fixat, trodde det skulle gå automatiskt men det gjorde det inte ..
Jag hittade ett kanonfint tyg till tavlorna idag! Ska ta kort
så får vi se vad du tycker.

Kommentera inlägget här :