Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Missjeni:

Ja, men den kommer ju fler gånger så man får ta det då :P Fast nu har jag ångest över att jag missade den!

Jag brukar också slarva med frukosten nu förtiden. När jag bodde hemma hos mamma var det alltid stadig frukost som gällde! trist att man kommer ifrån det lite.

2:a kommentar, skriven , av britten:

tyvärr blir det ofta bara en kaffe och en rostad för mig ....gillar designen på din blogg jättemycket...

3:e kommentar, skriven , av anton:

Hej. Skulle du vara intresserad av länkbyte?
Har ungefär 80 besökare/dag.

lämna en kommentar i bloggen eller i mejlen.

/anton

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hej vännen min

Gå gärna in på min blogg och svara på min utmaning där.

Kramisar Smoggen

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar Missjeni:

En arbetskollega var uppe inatt men såg inget :(
Jag missa inget med andra ord .. som sagt, det
kommer fler gånger.

6:e kommentar, skriven , av camilla svarar britten:

Tack! Det är roligt när man får beröm det man gjort
själv, när jag började blogga 2005 hade jag ingen aning
om någonting *skratt* men nu har jag fått kläm på
det som är viktigast för mig :)

7:e kommentar, skriven , av camilla svarar Anton:

Självklart kan vi göra ett länkbyte.
Jag tycker din blogg är trevlig och absolut värd fler besök :)

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar Anneli:

Ska kolla utmaningen :)

Kommentera inlägget här :