Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Jag älskar när bilder är redigerade så där med en klick färg. vill också ha ett bild-redigerings-program!! men jag lyckas aldrig ladda ner det på rätt sätt.. :(

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Måste fråga dig och hoppas att du vet mkt om photoshop, jag har laddat ner några nya brushes, packat upp och lagt in dom där de andra brushes är och startat om datorn, har jag då missat ngt? eller totalt gjort fel?

Ha de gott så länge :)

p.s läste bara lite av kommentarerna i inlägget under...trodde att den saken var ur världen.
Finns gott om knepigt folk här inne :)))

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Om du får tråkiga och elaka kommentarer, hur hanterar du dem då? Nu har jag fått en, som jag blev ledsen av. Hon, som skrev kommentaren, tyckte att det var äckligt med bilder på en skitande hund. Hör inte det till det mest naturliga i världen? Sedan anser personen att jag röstfiskar. Tycker du att jag gör det? Sedan kritiseras OCKSÅ den "självvalda reklamen för att själv tjäna en summa pengar per klick eller köp."
Jag kommer inte att publicera den kommentaren. De allra flesta kommentraer jag får är enbart positiva, men så hänger jag upp mig på dessa elaka kommentarer.

4:e kommentar, skriven , av Anna:

ÅH TACK för tipset om picasa!!!!!
Jag har fått hem det nu, snabbt och lätt, inge krångel, jag satt flera kvällar o försökte få hem photoshop för ett tag sen utan att lyckas. Är superglad över detta program!! äntligen kan jag göra massa med alla bilder jag så länge velat!! jättekram till dig!!
nu kommer jag sitta hela kvällen o greja :) har redan börjat. är det jättekrångligt för dig att förklara för mig hur man gör för att göra allt svartvitt utom just ett fält som du gjort ovan??

5:e kommentar, skriven , av Anna:

Jag lärde mig själv nu!!
åh jag kommer aldrig sova inatt :)

6:e kommentar, skriven , av camilla svarar Annika:

Ärligt talat så skiter jag i hela bloggregitret,
det var mest av tillfällighet som det kom på tal igen..

Vad det gäller photoshop så kanske jag kan hjälpa dig, om du har penslarna (brush) liggande i datorn så ska du bara kunna hämta in dom till photoshop.

Öppna upp programmet, öppna penslarna, längst upp till göger ska du ha en klickbar "pil", klicka där, gå vidare på "läs in pensel" .. tror jag att det står. Där bläddrar du fram dom du vill ha klickar så ska det vara klart..

Hoppas jag förklarade så du förstår, så himla svårt att skriva hur man ska göra.

Lycka till!

7:e kommentar, skriven , av camilla svarar junitjej:

Jag får sällan elaka kommentarer, kan räkna dom på en hand men å andra sidan är inte min blogg så stor..

Dom elaka kommentarer som varit har jag tagit bort och sen glömt, tycker absolut inte att du ska ta åt dig. Det är DIN blogg och du bloggar det du vill.

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar Anna:

hahaha.. sitt inte uppe hela natten nu!

Men visst är det kul när man kan fixa och greja.

Jag har ett annat tips och det är photofiltre, också enkelt på alla sätt. Det är det programmet vi använder i skolan :)

9:e kommentar, skriven , av Anna:

Tack för andra tipset också!! nu har jag de programmet me!! att jag inte frågat dig tidigare. superbra ju! och skikul är det! :)
Vad går du för skola föresten??

10:e kommentar, skriven , av camilla svarar anna:

Jag går inte i skolan, jag jobbar där :)

Kommentera inlägget här :