Söt

publicerat i Allmänt;

image1589





Han gör framsteg för var dag som går, min lilla brorson ♥
Ser framemot den dagen jag får hålla honom, känna på honom, lukta lite ..




CARPE DIEM - Fånga dagen. Ta vara på dagen. Njut av dagen.
Förändringar kan ske fort i våra liv. Glädje och sorg. Man måste stanna upp ibland och känna efter. Känna att man lever här och nu. Man vet aldrig hur morgondagen ser ut. Man möter motgångar, man kämpar, man kommer igenom och blir stark. Motgångar stärker. Man klarar så mycket mer än man vågar tro. Jag vet. Man får inte glömma bort det man har. Uppskatta det man har, inte bara önska det man vill ha utan njuta av det man har!  Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu men bryter här innan jag flummar bort mig helt i orden ..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av gbgtjejen:

Tack för omtanken.
Sänder en tanke till dej också.
såg att din brors son inte mår så bra.
Vet inte vad man ska säga.
Men det verkar ju via din blogg att han mår bättre nu.
Man ska inte ta något för givet i livet så är det ju med allt.
Men vi är för stressade för att hinna njuta ibland tror jag.

Ps har inte fått nått svar på msn.

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Skönt att det går bra för din lille brorson! :o))

Jag klickar här lite då och då... tidigare idag skulle (eller igår blir det nu eftersom klockan är över tolv) jag skriva här hos dej men så hann jag bara klicka på.. ja du vet vad och så ringde Caroline och jag blev sittandes med henne i telefonen en timme. :o))
Nu först är det lite lugnt här och jag har tid.. hmm
Jag skulle ju skriva till dej att jag kommer gärna förbi någon dag. :o))
/Eva

3:e kommentar, skriven , av camilla svarar gbgtjejen:

Det är viktigt att känna efter ..
Känslor man inte kommer ifrån.
Ska fixa det där med msn direkt.

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

Det är bara att slå en pling när du känner för det.
Jag jobbar ju i vanliga fall men inte alla dar, går
som timvikarie nu.
Önskar er en skön onsdag, ser ut att bli uppehåll :)

Kommentera inlägget här :