Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leja:

hej! slank in hit från tjejblog.com och tänkte bara berömma din fina sida :)

2:a kommentar, skriven , av bildus:

den bild är jätte kul! grattis!

3:e kommentar, skriven , av Maja:

Vilken häftig bild - I like ;-)
Hoppas allt är bra med er i grådiset.

4:e kommentar, skriven , av Missjeni:

Oj, var kul att du hittade inspiration från mig :D Du lyckades ju riktigt bra med din fina morgonbild :)

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Leja:

Trevligt att du tycker om min sida. Tack!
Du är alltid välkommen tillbaka :)

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bildus:

Tack!
Visst är det en kul bild :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Maja:

Ja visst blev den kul, tycker faktiskt jag med :)
Det rullar på här i regnrusket, nästan som vår!
Hoppas ni ockå har det bra.
Krama töserna från faster!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Missjeni:

Japp, inspirationen kommer från dig!
Dina bilder är jättehäftiga.
Jag var lite rädd attdu skulle ta illa vid dig och tycka att jag knyctedin ide´, hoppas det är okej .. kommer ju ändå inteupp i din klass på bilder *skratt*

9:e kommentar, skriven , av Missjeni:

Nä men oj, vilka vänliga ord :D absolut tar jag inte illa upp :D Det känns väldigt roligt att jag är en inspirationskälla :) Va kul att du gillar mina bilder! Det ger mig inspiration till att fortsätta :)

10:e kommentar, skriven , av Missjeni:

Jag vet inte riktigt vad jag tyckte, det hände så mycket på kort tid tycker jag, men måste nog ge de en chans till innan jag bestämmer mig :)

11:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Missjeni:

Jag tyckte det hände alldeles lagom med saker,
så där så det blev spännande.
Hoppas fortsättningen håller måttet!

12:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Snyggt! Hur har du gjort det?

13:e kommentar, skriven , av camilla svarar Junitjej:

jag hade tänkt göra den i photoshop men "fuskade" med Picasa. Visst är det fräckt!

14:e kommentar, skriven , av Sam:

Vilken fräck bild!

15:e kommentar, skriven , av Annika:

Vilken fräck bild...gillar den!

16:e kommentar, skriven , av camilla svarar Annika:

Tack :)
Gillar också den, den är kul!

Kommentera inlägget här :