Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Missjeni:

en tulpan? iaf en blomma av något slag :)

2:a kommentar, skriven , av Anna:

aha är det mitten på en blomma...
jag tyckte det var en hand mot glas.. eller nått med fart i..

3:e kommentar, skriven , av Camilla:

Det är en tulpan .. jag ser något väldigt tydligt
i den och är nyfiken på om fler kan se det jag ser ..

4:e kommentar, skriven , av bildus:

ett par som dansar?

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar bildus:

jag ser faktiskt ett par som dansar nu när du säger det .. men det finns mer ..

6:e kommentar, skriven , av bildus:

kanske nån som hoppar med fallskärm? är det en fallskärmhoppare? :)

7:e kommentar, skriven , av Mija:

Först såg jag en människa som faller ner i något.. men sen såg jag att det är mittpartiet på en blomma. Fint foto!

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar Mija:

Jag ser också en människa som faller .. i vita underkläder.

Man kan göra mycket fint av en blomma *skratt*

9:e kommentar, skriven , av Åsa:

Cool bild!

De första två sekunderna ser jag en människa som exploderar, sen ser jag att det är en blomma! (Tack gode gud..) =)

//Åsa

Kommentera inlägget här :