Ett foto i timmen

publicerat i EttFotoiTimman;

Idag har vi haft en skön slappardag hemma så mitt bidrag till EFiT är väl inte så jättespännande men ändå .. här kommer dagen som gått. Tiderna är ungefärliga ..





08:05  Varmt kök.






09:00  En skön stund med kaffe och tidningen.






10:10  Härliga, svalkande moln. Kanske regn på gång?






11:30 Regnet kom och försvann lika fort igen.






Tid?  RoB har fixat räcket och en väska bak på fyrhjulingen så nu kan jag packa för stranden utan problem. Tack ♥






14:30 Svalkande glass.






16:00 Också ett sätt att städa på uteplatsen ..fint blev det i alla fall.






17:20 En skön sval dusch med öppet fönster för lite tvärdrag. Härligt!






19:00 Middagen är serverad!






21:00 Skönt avslut på en skön slappardag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nettan:

Bilden vid 19.00 var snygg :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Härlig dag-- och jag har kommit ihåg! men bilderna fixar jag imorgon!

3:e kommentar, skriven , av ulrica:

Vilken härlig slappdag ni haft :).

Jag glömde totalt bort EFIT igår.. men jag kör nästa gång istället!



Kramar

4:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Du har en chans att bli Veckans blogg hos mig! Kolla in här:

http://junitjejen.se/2008/july/utkast-nu-ar.aspx

Lycka till!

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar Nettan:

Tack!

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Kommer in och kikar om en stund.

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar ulrica:

Här hände inte mycket igår..ganska skönt ibland, ska påminna dig nästa EFiT :)

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Junitjej:

Ojdå, jag tackar, känner mig smickrad men å andra sidan är min blogg ganska så "okänd" men tack så jättemycket!

Kommentera inlägget här :