Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag älskar värme.. här uppe för vi sällan och aldrig FÖR VARMT. Jag är tålig.. vi åker ju till Grekland mitt i sommaren varje år och DÄR är det varmt.. dock inte FÖR varmt!

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Ja du har nog längtat... men inte jag. Jag gillar ju snön som du vet. hehe Känns väldigt avlägset nu förstås. ;o))



Usch jag har 30 grader i lgh, och det är inte så kul. Både jag och Rudolph är slöa som tusan. Och så ska jag försöka få något gjort på det. Går la sådär. hehe

3:e kommentar, skriven , av Camila svarar Linda:

Vi har runt 30 grader varje dag 'ler'

Jag skulle nog aldrig säga att det är för varmt, jag

verkligen ÄLSKAR värmen!

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Eva:

Åh, det som är så skönt nu .. jag har till och med badat :)

5:e kommentar, skriven , av Samamal:

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera inlägget här :