Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bittan:

...han körde väl ett yogapass....

2:a kommentar, skriven , av Linda:

haha..

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bittan:

haha, ja det skulle man kunna tro!.. men jag tror mer på att Robert roade sig lite innan han somnade. Jag gick och lade mig en stund innan, men jag är ändå förundrard över att han, jag menar .. det gick lite vin igår .. skulle kunna ha fipplat i mörkret med tavlan - ovanför mitt sovande huvud .. Kul var det i alla fall -skratt-

4:e kommentar, skriven , av Eva:

haha

Vilken skojfrisk typ!

5:e kommentar, skriven , av Åsa:

ojdå...bara han inte blev arg.. =)

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Eva:

Ja eller hur -skratt-

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Åsa:

Nä det får vi inte hoppas -skratt-

8:e kommentar, skriven , av R:

Kanske den var vänd redan när du gick och lade dig..



Hmm det gick en del vin...

Kommentera inlägget här :