Pizza på burk

publicerat i Allmänt;




P i z z a  K i t

Idag skulle vi ha pizza till middag, snabbt och enkelt med Pizza Kit .. har jag sett på tv-reklam .. passar bra en dag som denna. Jag har skrattat så tårarna runnit!

Någon som testat? Någon som öppnat "burken" med deg?

Kommer ni ihåg burkarna man öppnar och det flyger ut en orm eller liknande, ni vet, en sådan där skämtburk. Ja jösses vad jag skrattade, degen bara vällde fram!

Måste erkänna att när burken väl var öppnad så var det hur smidigt som helst, gott var det också, så som snabb, enkel mat är det verkligen att rekommendera!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja den har vi haft som fredagsmys emellanåt.. vi har gjort var sin bit. Bus har haft sina pålägg nere i hörnet och vi våra.. Fast jag kavlar ut den lite. Tycker den är nog så tjock annars...

2:a kommentar, skriven , av Fia Larsson:

Hej!! Ville bara säga att jag inte glömt av dig! Jag har bara verkligen inte hunnit att gå ifrån jobbet så jag kunde komma iväg till dig på lunch! Men jag hoppas jag kan göra det nästa vecka!!



Hoppas allt går bra för dig!

Många kramar...

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Den var faktiskt god. Jag kavlade inte ut min, kanske man skulle -skratt-

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Fia:

Fia, Fia, det är lugnt! Jag har haft fullt upp den här veckan eftersom att jag är själv, du vet, steka köttbullar, baka kladdkaka och annat gott -skratt- Kom du när du har tid, du vet var jag finns KRAM

5:e kommentar, skriven , av gbgtjejen:

Jag har provat den visst e den bra.

Skrev för ett tag sen om den på min blogg.

Toppen.

Hoppas helgen blir bra för din del.

6:e kommentar, skriven , av Cissi:

Den är "livsfarlig".. Skjuter skarpt skulle man kunna säga... :o))

Men smidigt är det!

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar gbgtjejen:

Jag har haft en bra helg, den tog slut alldeles för fort, men ändå .. som man säger.

Hoppas du också haft en bra helg!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Cissi:

Ja eller hur -skrattar-

Det var en bra beskrivning på den!

9:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jag har använt den där pizzan många gånger, men nu var det väääldigt länge sedan. Kräver väldigt lite av en som kock. Grymt skönt ibland!

Kommentera inlägget här :