2 April

publicerat i Allmänt;


Igår var det 1 April, förstår inte att faktiskt är April. Jag brukar skriva att tiden rusar förbi, just nu känns det som en underdrift!  Dagarna rusar på mer än vanligt känns det som .. 
Vart tar tiden vägen?

Igår eftermiddag satt vi ute i solen och bara njöt. Ser fram emot många sådana dagar. Härligt! I söndags såg jag vårens första tussilagos, ett bra tecken på att det faktiskt är vår.

Snart är det dags att börja påta i jorden vilket jag ser fram emot, Robert och jag har ett litet projekt som måste göras innan, det kommer att bli så fint.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja den här vintern har gått fort. Vi har ju fortfarande en massa snö, men det är ju ändå vår i luften. Snart är det sommar!

2:a kommentar, skriven , av Junitjej:

Jag vet inte om du har försökt att läsa min blogg antingen igår eller tidigare idag. Spotlifes (nätverket jag bloggar för) server har utsatts för sabotage (verkligen för j-vligt!) och förstört våra bloggar. Nu är bloggarna i Spotlife igång igen, men med saknade inlägg.

Kommentera inlägget här :