Äntligen fredag

publicerat i Allmänt;


Fredag igen! Har en spännande arbetsdag framför mig och sen kan det bli helg! En helg med lite smått och gott. Blir det som planerat står granen klädd och fin innan lördagkväll, måste bara hitta den där fina granen som passar just här. Spännande!

Graderna har krupit under -10 igen och himlen är alldeles rosa!
Allt blir så vacker och det knarra gott under skorna så fort det blir riktigt kallt. Med rätt skor och kläder tycker jag det är underbart. Trodde aldrig att jag skulle uppskatta en vinter som denna, men det gör jag!

Önskar er alla en härlig helg ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Soffan:

Lycka till med granjakten! Jag har också börjat leta, den ständiga jakten varje år efter den perfekta granen! Önskar dig ockå en bra helg!

Kommentera inlägget här :