Julefrid

publicerat i Allmänt;



Jag är ledig och gör som katten!

Jag tänker njuta av julstämningen, fixa och småplocka. 
En skogspromenad för mer granris, göra fint på utsidan och ordna mer mat åt fåglarna. Ladda batterierna inför onsdag och torsdagen då det blir fullt upp. Sen semester!

Ingen onödig stress. Julen kommer ändå. Var rädd om dig



Blev inte så mycket vila på min lediga dag men å andra sidan är Julköttbullarna klara, Julstädningen klar, bara Janssons och Skinkan kvar. Känns himla skönt!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fridens:

God Jul Millan! Gillar lugnet dig sprider runt dig! Klar med julklappar och annat? Jag har inte ens börjat :(

2:a kommentar, skriven , av Ulle:

Önskar dig en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!

Kramar i massor <3

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Fridens:

Tack! Jag är nästan klar, har en speciell lite klapp kvar, annars är allt klart. God Jul till dig med!

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Ulle:

Tack detsamma Urika!

Hoppas ni får det riktigt skönt!

Blev det bestämt något i Januari? Såg att det var förslag på helger, mig kvittar vilken!

Många kramar till dig & familjen!

Kommentera inlägget här :