Kvällen

publicerat i Jul;


Julaftonskväll kunde inte avslutas på ett bättre sätt än med familjen Jahnsson ♥

Det har varit en härlig Julafton med familj, vänner god mat och fina julklappar.

Ibland önskar jag att man kunde förmedla känslan, bara att sitta i bilen hem och titta på en helt stjärnklar himmel och må så där bra, det kändes i hela kroppen!

Nu kom natten. Varvar ner med lite varm glögg och vi lär sova gott och vakna med ett leende imorgon efter den här Julafton. Lugnt & skönt. En Julafton som man önskat sig.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

God fortsättning! Jag tycker det är skönt att julafton är över för jag tycker bara det har varit ett flängande hit och dit och stress över allt, pust!! Det är nu jag kan börja njuta hahahaha. Kram på dig vännen.

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

Jag hoppas verkligen du får koppla av! Det är alla värda dessa dagar. Jag har haft fantastiska juldagar.

3:e kommentar, skriven , av Ems:

Tack vännen. Nu har ungarna lugnat sig och har att göra, tack gode gud! Jag fick en egen-tid igår kväll och det behövdes :))

Kommentera inlägget här :