Linus bloggbilder

publicerat i Allmänt;
Linus ville ta bort sin blogg så jag passade på att gå igenom hans bilder ifall det var något värt att spara, som jag har skrattat! Vilka bilder han hade, dom har några år på nacken *ler*




Hans första photoshopade bild, bra jobbat *skratt*



Min lilla skrutt för 5 år sen ♥




Till och med jag fick vara med i hans blogg *ler* .. annars var det mest bilder på han,R och motorer! .. och en å annan SvampBob!





Ännu en photoshopad bild han gjorde när han var 9 år *skratt*
Hoppas han får intresset för photoshop tillbaka för nog var han duktig *ler stolt*


Tur jag gick igenom bilderna innan jag tog bort bloggen för det fanns en del som jag tror han tycker är kul att ha kvar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja men visst.. han är helt klart ett ämne för framtida redigeringsjobb...

2:a kommentar, skriven , av Junitjej:

Kul att du sparade en del av bilderna!! De var riktigt fina!

Kommentera inlägget här :