Varför?

publicerat i Allmänt;


Tycker inte om att göra ett inlägg som detta men måste uppenbarligen förtydliga att jag mår bra! Nu börjar jag bli trött på att någon sitter där ute och tror/skriver att jag lever i en sorg, förtränger/gulligullar det som hänt och även terrar "tidigare" människor ..!?

Dom "tidgare" människor som finns kvar är dom som själva valt att finnas där, jag har ett umgänge, vänner, ett liv! Även om jag inte skyltar med allt så finns det där.
Varför skulle det vara konstigt att även jag gått vidare?

Jag har själv valt att inte synas på samma sätt som innan vilket innebär att det finns dom som inte vet något om mig längre. Så vill jag ha det.

Fråga hur jag mår istället för att spekulera och skriva anonyma kommentarer!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A-C:

Så det är dags igen? Fattar inte hur folk orkar, stå på dig!

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar A-C:

Tack! Jag hoppas innerligt att det bara är en tillfällighet. Träffade en liten "tidigare" människa för någon dag sen, jag blir lika glad när jag får sms, mess på fb osv, kan det vara det som stör?

Jag brukar luncha med en gammal granne, kanske det som stör?

Några andra "tidigare" männsikor kan jag inte komma på. Vill bara få leva mitt liv som jag vill, jag ska inte behöva redovisa vem jag träffar eller vad jag gör för att "folk" ska förstå att jag mår bra.

3:e kommentar, skriven , av A-C:

Du behöver inte redovisa någonting Millan! Det är ditt liv.

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar A-C:

Absolut! Jag väljer vad jag vill visa.

Får väl ta det som en komplimang att det finns någon där ute som lägger energi på att störa sig på just mig. Kankse dags för personen ifråga att släppa och gå vidare .. lämna mig i fred ..

5:e kommentar, skriven , av lovisa:

Är allt bra?(:

6:e kommentar, skriven , av Ulle:

Jag tror att personen/personerna mår extremt dåligt av att du har det bra.

Tänker på dig!

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Ulle:

Tack fina!

Tycker det är konstigt att man kan missunna någon att må bra. Vad jag har förstått så mår alla berörda bra, slutet gott, allting gott med andra ord och ändå sitter det någon där ute och stör sig .. det förstår inte jag ..

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kramar!!!! <3

9:e kommentar, skriven , av Eva Blixman:

Jag blir nästan full i skratt när jag läser ditt inlägg... men bara nästan. Så tråkigt en del människor måste ha som ägnar så himla mycket tid i vad andra gör och inte gör. Och sedan också tror att ditt liv (eller någon annans för den delen) skulle vara en öppen bok (läs blogg). Är man ganska korkad då eller vad tror du Camilla? ;o)

Kramar från din vän Eva

10:e kommentar, skriven , av Camilla svara Eva:

Korkad .. kalla det vad du vill. Jag känner det mer som att någon missunnar mig att må bra. Har stött på det tidigare för inte så längesen och det är en skrämmande egenskap!

Jag har nog varit mer öppen om mitt privatliv på bloggen men har valt en lägre profila pga spekulationer och skitprat som varit.

Mina vänner så som du vet hur jag lever, vem jag träffar osv, det räcker. KRAM

Kommentera inlägget här :