Förträngd oro ..

publicerat i Allmänt;



Allt har vaknat till liv efter en lång och kall vinter! Känns så där enkelt och härligt, ett lyckorus! Sol och värme, pina colada och bara må gott! ..
men så kommer oron smygande ..

Ser ni pricken, den är liten men den är trots allt där ..
Har hört innan att jag borde gå till läkaren och ta bort den eller åtminstone be dom titta på den. Gjorde jag inte. Efter ytterligare påtryckningar från en vän gick jag. 

Det var en störtskön läkare som trodde han skulle skrapa bort den utan bedövning. Aldrig! Jag skrek som en stucken gris tills han bedövade. Han skrapade först en annan som jag inte ens tänkt på, smidigt och enkelt men denna lilla rackare ville inte.
-Jag skickar hela dig till hudkliniken på Sahlgrenska så får dom titta på den ..

Usch, klart man blir orolig men jag tänker inte låta det grusa mitt lyckorus som jag befinner mig i, får ta det den dagen det är dags och med remiss är det snart ..

Så där, nu har jag skrivit av mig oron för stunden.


Njut av den underbara våren/försommaren och må gott för det ska jag göra!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

God morgon vännen! Oroa dig inte i onödan. J har tagit bort 2 men dom "stansade" ut dom, skrapa låter lite otäckt. Ha en toppendag! :)

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

God morgon!

Egentligen är jag inte så orolig eftersom han sa att den var ofarlig men varför tog han inte bort den då??

Det är nog mest Sahlgrenska som skrämmer mig .. Ha en bra dag du med!

3:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Må så enormt gott denna

soliga torsdag :)

Kramen

4:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Åh, så orolig jag blev. Har du varit på hudkliniken än?

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Junitjej:

Har inte fått remissen än .. läkaren sa att den var ofarlig så jag tar det med ro ..

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oj !! Illa !!

Kommentera inlägget här :