Ny fas i livet

publicerat i Allmänt;


Vad hände?
Vart tog min lille rara son vägen? I utbyte har jag fått en snart 14-årig, 170 cm lång skranglig varelse som bara duschar, fixar håret och sover. Ordförrådet är minskat till två ord .. vet inte .. Stl 43 i skor. Hjälp!

Ni som känner mig vet att jag plockar hela tiden och inte tycker om saker framme, jag ger upp! Det är väskor, handdukar, skor och kläder överallt! Men vet ni vad, jag tycker om det. Jag har en helt underbar son! Känns verkligen att vi går in i en ny fas i livet och det är spännande! Älskar dig Linus ♥


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fridens:

he he jag kan se dig rusa runt som ett yrväder utan kontroll över varelsen men han är goooo!! Hälsa han att jag fick tag på filmen.

2:a kommentar, skriven , av karolinajonsson:

söt blogg :

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Fridens:

Det är just det jag INTE gör F! Han får plocka efter sig själv nu, jag har plockat klart efter andra .. plockar bara lite .. Han hälsar och tackar!

4:e kommentar, skriven , av Fia:

hahaha.. welcome to hell ;-) men min son kan några fler ord.. jag vet inte- jag bryr mig inte...

Är det nu jag skall bli stolt :-) hahaha

dock lite roligt när man fortfarande kallar sin 14 åring för Lilleman när han är över 180cm och stl 45 i skor , och behöver raka sig....

Älskar han så mycket !

Kommentera inlägget här :