Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann-Sofie:

Men nu blir jag förvirrad! hahaha jag såg en fin bild på dig och Amanda och skulle kommentera den nu innan jag går av mitt pass men då är den borta! Jag vill bara önska dig och familjen en riktigt skön midsommarhelg! Vi åker til landet i eftermiddag och det bli så skönt nu efter allt jobb, vattenläckan och annat som hänt. Bamsekramar!

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ann-Sofie:

hahaha japp, bilden försvann förmodligen mitt framför näsan på dig, du skrev ungefär samtidigt som jag loggade in.



Jag kände att det var personligt till Kim, Amandas kille som varit sjuk och med tanke på anonyma kommentarer som stört sig på saker jag skrivit innan kände jag att det var lika bra att ta bort den, han fick en hälsning på fb istället.



Jag ser verkligen framemot helgen, jag är så trött! Känner mig helt slut inombords, har inte sovit mer än ett par timmar/natt och det börjar kännas. Pelle körde ett race i sängen kl 4 i morse och sen kunde jag inte somna om .. så då var det lika bra att komma igång. Amanda och hennes kille kommer redan idag så jag måste ner och handla för två till och planera för maten. Baka marängtårtbottnar, plocka blommor till Midsommarstången .. ja du fattar 'skratt'



Men, men .. man lever bara en gång och då får man ta vara på det.



Hoppas ni får det riktigt skönt och du får annat att tänka på. Vi kan väl höras efter helgen?



~Kram från mig~

Kommentera inlägget här :