Musik

publicerat i Musik;


Musik, musik, musik ♪♫

Är inne i en period med mycket musik! Har alltid tyckt om att lyssna men det har gått i perioder, nu slukar jag allt beroende på humör!

Efter en natt med alldeles för lite sömn har jag gått som i en dvala, för att inte slockna när jag kom hem tog jag en timmas promenad hem från jobbet, med musik i lurarna! Idag har Timbuktus "Resten Av Ditt Liv" satt sig ordentligt, en låt man nynnar på hela tiden. Så bra!


♪♫ Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod,
asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta,
så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha ♪♫



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A-C:

hahahahahahah men du!! Skrattar ihjäl mig! Vad är det för text? Jag tycker den är i elakaste laget ja!

2:a kommentar, skriven , av Camila svarar A-C:

hahhaha tycker du, den är ju störtskön!

Elak vet jag inte, beror ju på om man har någon att assosiera med i så fall ..

Har du hört den? Du måste lyssna på den i lurar för att den ska vara som bäst! Jag är INTE ironisk med inlägget, jag gillar verkligen låten 'skratt'

3:e kommentar, skriven , av A-C:

Jag var nyfiken och hittade låten och jag kan bara hålla med asg den är spikrakt rätt! Hur ser det ut för dig i morgon? Hinner vi med en fika hos er, oss eller på stan?

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar A-C:

Där ser du ;)

Jag vet inte om jag hinner imorgon, jag ska fota Amanda, min ex-bonustös imorgon innan balen men vi kan väl höras så får vi se, nu ska jag i alla fall ta ett bad och sen lär jag ju somna gott!

5:e kommentar, skriven , av Fridens liljor:

Blåste det när du gick hem?

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Fridens:

Förstår inte hur du menar? Tycker du det ser så ut eller ..jo det blåste!

7:e kommentar, skriven , av Caroline:

Bitterhet är aldrig vackert men kanske det enda sättet att komma vidare på om man inte har annan kraft!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Caroline:

Antar att det är Timbuktu du syftar på? Själv tycker jag texten speglar mycket humor!

Kommentera inlägget här :