Äntligen klar!

publicerat i Jul;


34087-175

Kan inte låta bli att skratta åt enen när jag ser den på bild.
Som den ser ut .. hahaha
Asch .. "hittade" ju den i skogen.




34087-174

Danska Tomten står på sin plats.
Lyktan hänger där den ska.
Granriset på plats.




34087-173


Granen är klädd!
Grät nästan, men bara nästan när jag klädde den.
Det är en plastgran.
Ingen grandoft, ingen känsla.

Många kanske tycker jag är tidig med gran & tomtar men jag vill inte stressa.
Jag vet hur det bli annars.
Allt ska göras dom sista dagarna innan jul.
Vägrar stressa denna jul.

Sen tycker jag att barnen kan få njuta lite också.
Linus tycker tomtarna försvinner bort lika fort dom kommer fram.
Så med andra ord har Julen börjat på riktigt hos oss idag ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan:

Ser jättemysigt ut! Inspireras och vill börja själv, tack.

2:a kommentar, skriven , av lotusen/camilla:

Tack :)
Det känns skönt att allt är gjort.
Nu kan man koncentrera sig på julmaten och julklapparna istället.
Finns tid för att njuta för en gång skull.

3:e kommentar, skriven , av Cez:

Instämmer! Här skall också granen komma in tidigare, och jag tror det blir plast här med. Dock kanske inte redan nu, men kanske en vecka innan jul. Har en diskussion med sambon om det där :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skrattar här nu :))
R fick inte en chans att säga något, granen åkte in när han var på jobbet, och det kan jag säga..känns så skönt nu när det är gjort!

Kommentera inlägget här :