Kalas

publicerat i Allmänt;

Linus är inte mycket för tårta så jag gjorde en enkel marängtårta med grädde och jordgubbar, den gick åt! Han tyckte det var jättegott! Borde gjort två ..

Tack för uppvaktning och presenter!  När han trodde kalasandet var över kom den bästa överraskningen, även för mig!



Sitter på utsidan med Lnus pappa så ser jag hela familjen Jahnsson komma runt berget! Med jordgubbar och glass! Jösses vad glad jag blev att se dom alla fyra! Linus satt vid datorn så jag skickade in Petri som knackade på .. gissa om han blev glad!





Bästa presenten! Linus och Petri spelar samma spel och det här är visst en bok om allt. Vad vet jag .. förstår mig inte på det där men det var en lycklig Linus som satt och bläddrade i den. Det spelades och skypades till sent in på natten!

Tack snälla familjen Jahnsson, saknar er som grannar men är oerhört tacksam att det fortfarande är gångavstånd mellan oss ♥

Kommentera inlägget här :