Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja det var somriga kroppsdelar... myyys...

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Fina foton, gillar nog fötterna bäst.

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lena:

Härliga sommar... Naveln blir min favorit, fint ljus i den bilden.

/E-L

4:e kommentar, skriven , av sussi:

Härliga bilder! Man längtar helt klart tillbaka till sommaren! Ha en bra dag!

5:e kommentar, skriven , av annette:

Verkar som många av oss vill ha sommaren tillbaks!

Snygga bilder.



mvh //annette

6:e kommentar, skriven , av whatthefuckdotcom:

å sommar! Nr 2 är min favorit, såg varm ut :)



ha en fin måndag :)

7:e kommentar, skriven , av matte:

det där ser ju INTE fel ut! nä nu vill jag ha sommaren tillbaka! läckra bilder, gillar ansiktet mest!

8:e kommentar, skriven , av susanne lindén:

Fina bilder! Fötterna blir favoriten hos mig.

Ha det gott!

9:e kommentar, skriven , av Bildtagen/Ivana:

Fötterna får mig verkligen att längta tillbaka till sommaren. Fint ljus i bilden.

10:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Magen var väl fin. Fötterna också.

11:e kommentar, skriven , av lilalili:

sommar och sol och myys, längtar redan tillbax när jag ser dina sköna bilder!

Kramis

12:e kommentar, skriven , av pontus arvåsen:

skönt skimmer i magbilden! /Pontus

http://blogg.konstfotografen.se/#post

13:e kommentar, skriven , av Emelie ( Tyra):

Snygga kort!! =)

Ja dom gör verkligen bort sig totalt!

Synd om dom e det...

idioter...

hur e läget me dig??

14:e kommentar, skriven , av Camilla svarar:

Tack för alla kommentarer. Det är alltid kul med respons:) Hoppas ni alla har en skön vecka!

15:e kommentar, skriven , av Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Jag längtar tillbaka till sommaren, när jag ser dessa bilder!

16:e kommentar, skriven , av R:

Prinskörv eller heter det ängla nuppar

17:e kommentar, skriven , av Åsa Wojtowicz:

Hej



Vilka härliga bilder. Man längtar verkligen efter sommar när man ser dom!



Åsa

Kommentera inlägget här :