Snart natten

publicerat i Allmänt;


Känner mig helt tom på energi. Dagen tog allt. Att sitta med som åhörare och lyssna på edsvurna människors lögner och förtal var något av det värsta jag varit med om! Om jag känner så här, vad känner då inte vännen. Blir så ledsen. Varför?

Den maktlöshet, frustration och ilska som infann sig fick mig att tappa tron på människan för en kort stund. Att sitta där och veta sanningen och inget kan göra! Verkligheten och sanningen är två saker som alltid hinner i fatt förr eller senare, men ändå ..

Njuter av dom stora snöflingorna som vräker ner i mörkret, snön ger en dämpad tystnad, en stillhet som jag älskar. Allt blir alldeles stilla. Behöver jag nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

Önskar dig en bra dag och massa skön energi!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

men hallå, vaddå lögner, vad har hänt ?

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar anonym:

Tänker inte gå in mer på vad som hänt men att det smutskastats och ljugits är en sak som är säkert. Allt finns på pränt och det ska bli mig ett sant nöje att gå igenom det i detalj eftersom jag indirekt är inblandad. Kan bevisa att sådant som sades inte stämmer eftersom jag kan intyga var personen ifråga befann sig osv.



Åtalspunkterna är något annat, det får rätten dömma. Inte jag eller någon annan.



Det som upprörde mig var att det fanns folk som tog chansen och smutskasta någon annan i stället för att hålla sig till det som det gällde!



Man ska inte kasta sten i glashus! Det kan bli dyrt ..

Kommentera inlägget här :