Vårstädning

publicerat i Allmänt;
 
Nu verkar det som våren äntligen vill hitta hit, välkommen!
Det spritter i kroppen och man vill börja komma i ordning på utsidan men eftersom det snart ska upp byggställningar och annat runt fasaden känns det lite onödigt, tar garaget istället..
Nu kan killarna fortsätta mecka och jag hoppas Linus hittar sin inpiration igen så han får igång moppen. Helst av allt skulle jag vilja lämnat in den men han vill inte, säger att han inte litar på att någon kan hitta felet..?
Hur kan jag få han att förstå att det är så man gör om något är trasigt och man inte löser det själv .. han har kämpat hela vintern och jag är imponerad men nu har han tappat sugen .. hoppas våren ger han den där kicken igen så glädjen hittar tillbaka till min underbara pojk
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av David:

hej camilla
Jag hittade hit via fb och hade ingen aning om att du bloggade, det blir mer personligt att följa dig här än fb men det ena utesluter inte det andra :) Vad har pojken för moppe, vad är det för fel på den? Hade det inte varit för avståndet hade jag gärna tittat på den. Kruxet idag är att mopparna inte är som förr, lite mer svårmeckat än då en annan höll på. Hoppas han får ordning på det och att ni mår bra.
Mvh David

2:a kommentar, skriven , av Camilla Jakobsson:

God morgon!
vad kul att du hittat hit, jag har bloggat många år nu men uppdaterar nte lika mycket längre, det blir någon blid då och då.

Tack för din omtanke. Han har en Aerox och ärligt talat vet jag inte vad det är för fel på den. Han har plockat isär den och satt ihop igen, känner jag honom rätt vill han ha koll på varje liten del och "litar" inte på att någon annan skulle kunna hjälpa honom.
Jag vill lämna in den men han vill sköta det själv .. vad gör mn? Jag märker att han börjar bli mer och mer frustrerad och kan inte annat än å hoppas att han löser det.
Må gott och ha en fortsatt bra dag!

Kommentera inlägget här :