Jag + Fia = sant

publicerat i Allmänt;


Måste få presentera er för min goaste vän Fia alias shadowbones *skratt*
Shadowbones & lotusblomman7 .. hahaha .. två gamla sprayare.

Hon blev min bästa/närmaste vän.



34087-257


Vi har haft så otroligt kul ihop! Historier som jag kan blogga om.
Skrattar bara jag tänker på dom!





34087-258


Varför jag skriver om henne nu är för att hon har ploppat upp i min blogg.
Hon kommenterar mina inlägg .. ja jösses Jag har bett henne att börja blogga.
En blogg om/med humor!


Finns ingen som du Fia  ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia alias Shadow...fniss:

Nu fick du mig att sortera risgrynsgröten en extra gång mellan tänderna...Urk..Vad är det för hemska bilder du lägger in i din annars fina blogg..

tror bestämt att jag får skicka lite andra bilder till dig.. eller va fasen... du är jue haj på det här med Photoshop... du kan la fixa så tröjan inte visar hela magsäcken iaf.... *skratt*

2:a kommentar, skriven , av lotusen:

Har några andra bilder på lager.
Bla. om hur vi ser ut på när vi är på restaurang.
Ingen som vågar bjuda ut oss efter det .. heheh
*smack*

3:e kommentar, skriven , av lotusen:

Bilderna är fina men dom kunde vart lite mindre *skratt* orkade inte greja med det igår.

Kommentera inlägget här :