Hemma igen

publicerat i Allmänt;

 

Hemma igen ♥

Hemma igen efter en härlig weekend i Köpenhamn.
Synd bara att tiden alltid har en tendes att rusa iväg när man har som roligast.
Ville hinna med mer men som bekant har dygnet bara 24 timmar.
Igår hade jag en stund för mig själv som jag tänkte tillbringa runt/på Ströget men det blev inte som jag tänkt .. det var för mycket folk!

Blev massage med aromatherapy istället, så ljuvligt skönt!


34087-121 

Igår var vi på Damhuskroen.
Julbuffé tror vi att det var .. mycket märklig Jul mat dom har i Danmark.
Vi var ca.60 i vårat sällskap, många tyckte jag men stället tog emot över 1000 matgäster!



 

Dracks en hel del Julöl, men jag drack lika mycket vatten (om inte mer) för att jag vägrade vara bakfull på söndagmorgon. Skulle ju äta frukost! Hotell frukost är något av det bästa jag vet!



 


.
Mysigt ♥ Tack sötaste Du för en trevlig helg!



Kommentera inlägget här :