Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av junitjej:

Hej!
Vilket fint påskkort!
Jag undrar om du vet hur man ändrar bakgrund på sin blogg (body). Jag vill ha följande som bakgrund: http://coolwallpaper.com/Gallery/Pattern%20Design/Pattern%20Design105.html
Jag har laddat ner den och jag har sparat den på min dator också. Hoppas du kan hjälpa mig!

2:a kommentar, skriven , av Nilla:

Vilket fint påskkkort! Härligt.
Ha det bra.

3:e kommentar, skriven , av camilla:

junitjej;
Jag vet inte hur man ändrar bakgrund, jag har min helt vit. Om du går in under Design och redigera stilmall kan du se vad det står under "body" .. ta bort det och sätt dit din egna .. det är så jag har ändrat färger och teckensnitt.

4:e kommentar, skriven , av camilla:

Nilla;
Tack! Hade en förpackning med gula fjädrar i lådan och eftersom jag inte tycker om fjädrar i riset så fick jag använda det till något annat *skratt*

Kommentera inlägget här :