Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jen:

Mina absoluta favoritblommor! Så fräscha!

2:a kommentar, skriven , av camilla:

Jen;
Det är fräscht med vita tulpaner!
Passar till allt. Fina på julen och underbara till våren *ler*

3:e kommentar, skriven , av Bittan:

Har oxå....

4:e kommentar, skriven , av camilla:

re Bittan; myser *ler*

5:e kommentar, skriven , av Nilla:

Oj vad många inlägg du skriver! :-)
Rakt in på topplistan http://www.blogg.se/
Vilka underbara tulpaner! Fin bild (har du tagit den?)

6:e kommentar, skriven , av camilla:

re Nilla;
Ja det blir en del inlägg när jag är hemma *skratt*
Tycker det är jättekul att sitta vid datorn när jag har tid, det är avkopplande.
Bilden kommer från martha stewarts sida. Hon har så många underbara bilder. Oftast använder jag mina egna bilder men ibland bara jag måste låna av henne *skratt*

Kommentera inlägget här :