Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tanten:

slänger ut min gullgosse en liten stund...så du får se...tar bort det sen...

2:a kommentar, skriven , av camilla:

tanten; Har jag missat honom????

3:e kommentar, skriven , av tanten:

ja..du gjorde nog det..jag gör om det nu

4:e kommentar, skriven , av Pierre:

söt pojk det där, lik sin far eller mor?

5:e kommentar, skriven , av camilla:

tanten; hahhaha .. du är för snabb!!
Jag hann inte med.

6:e kommentar, skriven , av camilla:

Piere; Tack!
Frågar du mig så tycker jag nog att han är lik mig men han är nog mest lik sin far .. eller nää .. han har nog mycket från oss båda tror jag.

7:e kommentar, skriven , av tanten:

gör om det i morgon...

8:e kommentar, skriven , av camilla:

tanten; Ja gör gärna det, vill se.
Nu säger jag god natt, ska hoppa i säng.
*vinkar*

9:e kommentar, skriven , av tanten:

är på G nu.....tar bort det kl 12..Han blir galen på mej annrs....*fniss*

10:e kommentar, skriven , av camilla:

tanten; Tack! Jag hann se honom och visst finns det en viss likhet.
Fina pojkar vi har!

11:e kommentar, skriven , av tanten:

Ja, lite runt ögonen tror jag..

Kommentera inlägget här :