Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pierre:

ja det är nog ganska lätt att "glömma bort" att man faktist har det bra...jag menar, "man saknar inte kon förrens båset är tomt" är jue ett välkänt begrepp....inte illa skottat heller må jag säga...

2:a kommentar, skriven , av pierre:

ja lillan är nr 1 för mig..visst är det otroligt hur mycket man älskar dom små liven...hon hade kolik i 3 månader...å jag jobbade samtidigt, det va nog det värsta jag varit med om, fastän ändå inte om du förstår vad jag menar...

3:e kommentar, skriven , av camilla:

pierre;
Det är sant, viktigt att inte glömma ..
Visst såg det bra ut, skottningen alltså .. synd bara att det är snöigt igen pga. plogen som var här :(

4:e kommentar, skriven , av tanten:

"Skotern"...har jag funderat på...Jaha, en vespa !

5:e kommentar, skriven , av camilla:

tanten; Vespa är något annat, jag har en skoter .. säger min sambo *skratt*

6:e kommentar, skriven , av tanten:

men så då skulle jag gärna vilja veta skillnaden?
Skoter, är skoter..du vet! En två hjuling kan väl aldrig vara en skoter ! *fniss*Vi har 4 skotrar,...så skoter vet jag vad det är !

7:e kommentar, skriven , av camilla:

tanten;
Nu antar jag att du pratar om snöskotrar?
Vespa är ett märke, skoter är mopeder, finns som EU moppe och som jag har .. vanlig moppe, skoter.
Jag har en Honda *ler stolt*

Kommentera inlägget här :