Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amandabus:

å vad fin bild hej då amanda

2:a kommentar, skriven , av camilla:

Klart den är fin Amanda!
Det är ju du och Linus som är på bilden.

3:e kommentar, skriven , av Pierre:

tjena camilla...som du bekant vet så läser jag din blogg till å från..(mer till än från)...men nu har jag missat, (semester) å när jag nu läste blev jag rysligt förvirrad...hur har du det`?

4:e kommentar, skriven , av camilla:

Hej Pierre!
Inte mycket med mig men jag får skylla mig själv som gått här som en blind höna. Missat hela poängen. Trodde allt var bra ..
Nu börjar jag om som ensamstående mamma men tror att det kommer att lösa sig bra. Måste se framåt. Lägga det bakom mig utan att älta.
Hoppas du har en underbart skön sommar och att jag får läsa fler rader av dig.

Kommentera inlägget här :