Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta:

Jag har ingen aning..
Men den är så fin att det egenligen inte spelar någon roll. Eller?
Jag skulle gärna låta den växa vilt här hos mej.

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar Lotta:

Om det är ogräs spelar ingen som helst roll, jag sparade just den när jag rensade ur rabatten på blommor häromdagen. Den är mindre i verkligheten, jättasöt, så den får stanna.

3:e kommentar, skriven , av Anna-Carin:

Hej Camilla!
Surfade och letade efter virkade sjalar och hamnade på din blogg, eftersom jag är intresserd av trädgård hamnade jag på dina blomsida såklart :-)Har du listat ut vad det är för växt? Det ser så bekant ut, måste ta reda på vad det är annars får jag ingen ro. Jag återkommer i frågan.
Med vänliga hälsningar
A-C :-)

Kommentera inlägget här :