*skrattar*

publicerat i Allmänt;

34087-823


Kommer hem lite sent från jobbet, sätter på kaffe och slår mig ner i lugnan ro,
då efter stund säger Söt att han ska ha varm choklad och bullar med sig till skolan imorgon!
Ja eller hur, skrattar och tror att han skojar - det gjorde han inte!

Inga bullar hemma och ta mig till affären orkade jag INTE så det blev till att baka!
Kul hade vi och många goa kommentarer blev det .. från Söt.



- asså, inte för att vara taskig mamma men kan du koncentrera dig på att smeta ..

- iq fiskbulle ..

.. jag trodde alla mammor kunde baka bullar *mutter*




34087-824


Resultatet blev inte så tokigt, riktigt goda faktiskt.
Tanken var att dom skulle åka pulka i skolan och ha med fika men nu regnar det!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Junitjej:

Bullarna ser goda ut!!

Hej bloggkompis!! Vet du hur läsbar din blogg är? OM inte, så kan du testa läsbarheten på denna sida:

http://stp.ling.uu.se/~gustav/lixcounter/index.php

Jag testade ett inlägg och det var visst lättläst. Vad bra!

Ha en trevlig söndag!!

2:a kommentar, skriven , av Olof C:

Fasen. Längtar hem till mamma så jag osså får baka bullar.

Kommentera inlägget här :