Platt fall

publicerat i Motor;
34087-894

För ett tag sen gjorde jag en riktig kraschlandning i en blöt rondell.
Det gjorde ONT och jag har förträngt den dagen, har inte ens velat varken köra eller titta på scootern men kände att det kanske var dags att dokumentera det som hände.

Det var andra gången det hände.
Den här gången kunde det gått riktigt illa, det låg flera bilar bakom och jag kunde lika väl blivit överkörd .. låg ju mitt på vägen .. Tack och lov så bromsade kvinnan in bakom mig när den lampan som indikerar på att det var halt hade börjat lysa. Det var alltså halt! Riktigt halt!

Hoppas känslan för att köra kommer tillbaka för jag tycker det är riktigt roligt!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av R:

Klant..*S'
snart så skall vi trimma byta däck sedan djävlar säljer vi den och skaffar en liten bil till dig..
eller kanske en sån på bilden...
de går 25 Km..*S'

2:a kommentar, skriven , av millan:

mm, nåt får det bli .. en fyrhjuling kanske *big smile*

Kommentera inlägget här :