Fin

publicerat i Allmänt;

image1231
min älskade gullunge





Vill egentligen bara skriva och tala om hur stolt jag är över min pojk.  Han kämpar på med allt från att göra matteläxan till att bara vara en 10:e årig kille med allt vad det innebär. Vi kan prata, skratta, busa, gråta, bråka och förstå varandra. Vi står varandra nära.

Mamma ♥ Linus.



Passar också på att sända krya-på-dig hälsningar till hans halvstorebror Jens och hans flickvän som var inblandad i en otäck smitningsolycka i Sävedalen igår kväll. Skönt att det gick så väl som det gick. Var rädda om er! ..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snäll

2:a kommentar, skriven , av R:

Lite snäll dårå..

3:e kommentar, skriven , av camilla svarar R:

Antar att du skrev en snäll kommentar *S* på tal om snäll, jag är så snäll så jag snart ska väcka dig så att du kan vara snäll och köra mig till jobbet så jag slipper frysa rumpen av mig på fyrhjulingen idag. Puss.

4:e kommentar, skriven , av R:

Hmmm.,...

Kommentera inlägget här :