Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Åh vad vackert!

2:a kommentar, skriven , av Åsa:

Hej!

Jag brukar kika in här lite då och då för inspiration och tidsfördriv. =)

Jag skulle bli väldigt glad om du ville avslöja för mig hur du gör den grå dropskuggan bakom fotona?

Ha det fint!

//Åsa

3:e kommentar, skriven , av gbgtjejen:

Det låter härligt att få en mjukstart efter semestern på jobbet.

Fint kort hoppas att du har rätt och att värmen och solen hittar tillbaka.

4:e kommentar, skriven , av Zoey:

Vilken vacker och stämningsfull bild!

5:e kommentar, skriven , av Bittan:

Så underbart ljuvlig bild ,gör en tavla av den!

"stor och liten"

6:e kommentar, skriven , av Laila:

Underbar bild! Men den ser ju faktiskt 3D ut!!! Magiskt. Har du gjort nåt speciellt?

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

8:e kommentar, skriven , av Åsa:

Tack snälla! =)

Trevlig helg!

9:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Tack! jag tycker också den är vacker, den togs vid ett speciellt tillfälle, många känslor inblandade..

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Åsa:

Inget att tacka för, kul att jag kunde hjälpa dig

11:e kommentar, skriven , av Camilla svarar gbgtjejen:

Än ger jag inte upp, klart sommaren hittar tillbaka, augusti och september brukar ju alltid vara fina, eller hur? Hoppas ni har det gott.

12:e kommentar, skriven , av camilla svarar Zoey:

Tack! jag fick till det ganska bra ..

13:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bittan:

Det borda jag kanske göra, ett minne för livet, tycker själv kortet är vackert!

14:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Laila:

Jag har grejat och testat olika funktioner i olika redigeringsprogram och tycker att jag fick till det ganska bra faktiskt. Jag tycker själv jättemycket om bilden! Den betyder mycket.

15:e kommentar, skriven , av malincatrin:

Vilka underbara bilder du visar upp här i din blogg. Ger mycket inspiration :D

16:e kommentar, skriven , av Camilla malincatrin:

Tycker det är kul med bilder och låter mig inspireras av andra, då blir resultatet så .. Önskar dig en fortsatt härlig dag!

Kommentera inlägget här :