Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Inte i photoshop, är inte så mycket för att pyssla med bilder. Fast jag tror inte jag har råkat ut för det med något annat program heller. Ha en fin dag.

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna en goodiebag till ett värde av drygt 300kr! :)

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3835060

3:e kommentar, skriven , av Bittan:

Har inte photosh men många andra program som plötsligt lägger av av någon märklig andledning..Skrivaren tex, bara ominstallera

Fy vad tråkigt ! Hoppas det löser sig!

kramis

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Trist. Får kanske ominstallera. Det hände för mig med videoredigeringsprogramet en gång.. tåååkigt!

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Emma:

Det är trist när det händer så var du glad som sluppit :) Önskar dig också en bra dag!

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Eva:

Tack för tipset!

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bittan:

Det var inte så lätt som jag trodde, det vill inte "installeras" igen .. skam den som ger sig! Önskar dig en härlig dag!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Det vill sig inte .. jag ska sätta mig ikväll igen och försöka. Jag har ju andra redigeringsprogram så det går ingen nöd på mig men jag tycker photoshop är så himla kul!

Kommentera inlägget här :