Julen är över för den här gången

publicerat i Jul;




Tänk att Julen redan är över. Vi åkte till Söderfors och fick faktiskt uppleva en hyffsat vit jul. Roberts alla syskon med barn och barnbarn kom på Annandagsmiddag, mycket trevligt!


Om jag fick några julklappar..?

Jodå, mer än jag någonsin kunnat drömma om. Det bästa är nog den nya platta fina tv:n, dom nya köksmöblerna och matsalsmöblerna till vardagsrummet som vi köpte som julklapp till oss själva. Min söta platta frukost-tv som jag fick i dag som Nyårspresent kommer nog stå på mycket. Något jag önskat mig.
  
Tack snälla Robert. Love ♥

Imorgon är det NyårsAfton och då ska här grillas och drickas bubbel.







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bittan:

Gott nytt år !

Åhhh..så snäll du har varit ,så kul med lite nytt att börja året med!

Härligt /kram från norr

2:a kommentar, skriven , av Linda:

God fortsättning på nya året. Du hade verkligen varit snäll när tomten kom med så fina klappar... Kul. Det är roligt med nya prylar. speciellt dom man önskat sig!

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Jag kikar in och önskar dig en god fortsättning!

Testa och se hur mycket du vet om mig här:

http://junitjejen.se/2009/january/vad-vet-du-om-junitjej.aspx

4:e kommentar, skriven , av R:



Du är en snäll sambo..

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar R:

Älskar dig!

Kommentera inlägget här :